miercuri, 17 februarie 2016

AM JURAT


Am jurat ca pe vecie
Nesmintit să ne iubim.
Și-am lăsat-o în pustie,
Cu-ntreg tribul Taim.

Fete cu ochi negri, chipuri
Mai frumoase ca la noi,
N-ai să afli-n alte triburi,
Nici cai sprinteni mai de soi.

Îmi aduce-n suflet vântul,
Peste-al zărilor chilim,
Fumul, boarea, dorul, cântul
Tribului Bani-Taim.

Roabă Saad, hai și-mi spune:
Cea cu gingași clopoței
La picior, cu ochi-cărbune.
N-ai uitat de ochii mei?

Oare iși mai amintește
Legământul nostru sfânt?
Oare mă mai pomenește
Cât de cât din când în când?

Ah, o scorpie-otrăvită
Mi-a mușcat rău inima.
Numai tu, pe veci iubită,
Să mă vindeci ai putea!

Leac mi-e jarul buzei tale,
Gura ta ca un izvor –
Ele doar, de neagra jale,
Vindeca-m-ar, și de dor!


fragment - O mie și una de nopți



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu