joi, 4 februarie 2016

SUB ARIPILE TRISTEȚII


Crezusem cândva că iubirea poate să fie cumpărată
Fie cu daruri scumpe, fie cu-o față minunată.
Și socoteam, sărac de mine, ce n-ar fi greu de dobândit,
Măcar ca inimi mult alese de dorul ei s-au prăpădit.
Ci iată că nu-i dăruiește celui îndrăgostit vreun ghes
Cu darurile ei preascumpe doar după ce și l-a ales.
Și-atunci aflai că nu se poate s-o dobândești cu viclenii,
Și sub aripile tristeții trist capul mi-l adăpostii.
Și cuibul dragostei drept casă alesu-mi-l-am atunci,
Și-acolo-mi trec eu dimineața și seara iarăși, ceasuri lungi.


fragment – O mie și una de nopți


P.S. -  Sunt versuri ce reprezintă orice femeie care se respectă, și nu aleargă după bogății deșarte, chiar dacă-i scrisă cu mult timp în urmă, un adevăr care-i valabil, chiar și în zilele noastre!

foto - Internet



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu